Χορτοφαγική
Διατροφή

Σωστά Βήματα

Τα τελευταία χρόνια η χορτοφαγική διατροφή κερδίζει ολοένα και περισσότερο έδαφος. Δεν είναι λίγοι εκείνοι που αποφασίζουν να βγάλουν το κρέας από τη ζωή τους πιστεύοντας πως τα οφέλη αυτής της απόφασης είναι πολλαπλά για την υγεία τους. Στο ίδιο μοτίβο κινούνται και όσοι εξαλείφουν τη γλουτένη και τη λακτόζη από τη διατροφή τους. Τι ισχύει όμως πραγματικά στην περίπτωσή τους; Βοηθούν όλα τα παραπάνω στην απώλεια βάρους και στη βελτίωση της ζωής μας; Μαζί θα ακολουθήσουμε τα σωστά βήματα.

Χορτοφαγική διατροφή και γλουτένη

Η γλουτένη είναι μια φυσική πρωτεΐνη που συναντάμε στο κριθάρι, τη σίκαλη και το σιτάρι και κατά συνέπεια σε όλες τις τροφές που περιέχουν κάποιο από τα παραπάνω ή παράγωγά τους. Κάποιοι άνθρωποι παρουσιάζουν δυσανεξία στη γλουτένη και η πάθηση που προκύπτει ονομάζεται κοιλιοκάκη. Μαζί θα φτιάξουμε το κατάλληλο διατροφικό πλάνο ώστε να επέλθει ανακούφιση στον ασθενή που βρίσκεται αντιμέτωπος μαζί της.

Χορτοφαγική διατροφή και λακτόζη

Η λακτόζη είναι το σάκχαρο του γάλακτος και κατά συνέπεια βρίσκεται σε όλα τα παράγωγά του. Όπως με την περίπτωση της γλουτένης, έτσι και με τη δυσανεξία στη λακτόζη ερχόμαστε αντιμέτωποι με κάποια ενοχλητικά συμπτώματα, όπως το κοιλιακό άλγος, γι’ αυτό και την αφαιρούμε από τη διατροφή μας. Ωστόσο, είναι απαραίτητο να δημιουργήσουμε ένα νέο διατροφικό πλάνο, ώστε να μη δημιουργηθούν ελλείψεις στον οργανισμό μας. Δεν ξεχνάμε πως το κλειδί σε όλα είναι η ισορροπημένη διατροφή.