Διαχείριση
Βάρους

Διατροφή & Βάρος

Η έννοια της διατροφής είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με το βάρος. Ανάλογα με το σύνολο των θερμίδων που προσλαμβάνει κάποιος, το βάρος του μπορεί ν’ αυξηθεί, να μειωθεί ή να παραμείνει σταθερό. Οι τρεις αυτές πτυχές ορίζουν την έννοια της διαχείρισης του βάρους, δηλαδή της διατήρησής του σε υγιή επίπεδα. Τα επίπεδα αυτά διαφέρουν για τον κάθε οργανισμό και έχουν να κάνουν με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του ατόμου (ύψος, ηλικία, φύλο, σωματική δραστηριότητα, κτλ).

Απώλεια βάρους

Η απώλεια βάρους είναι ο συχνότερος λόγος για τον οποίο κάποιος καταφεύγει σ’ έναν διατροφολόγο. Συνήθως είναι κάτι που μας γεμίζει άγχος σε τέτοιο βαθμό, ώστε παραβλέπουμε ότι η απώλεια βάρους χρειάζεται περισσότερο ένα ισορροπημένο διατροφικό πλάνο και λιγότερο… ανυπομονησία ή ενοχές. Αφού ανακαλύψουμε τα μυστικά που ξεκλειδώνουν την ισορροπία του οργανισμού μας, με οδηγό ένα ασφαλές διατροφικό πλάνο θα οδηγηθούμε στην επίτευξη του στόχου μας.

Αύξηση βάρους

Παρότι συναντούμε πιο τακτικά ανθρώπους που θέλουν ν’ μειώσουν το βάρος τους παρά να το αυξήσουν, αυτό δεν σημαίνει πως ένας ελλιποβαρές άτομο δεν αντιμετωπίζει δυσκολίες στην καθημερινότητά του ή πως δεν εγκυμονούν κίνδυνοι για την υγεία του. Αφού εντοπίσουμε τους λόγους που δημιουργούν αυτήν την κατάσταση, θα σχεδιάσουμε βήμα βήμα το υγιές διατροφικό πλάνο που θα μας βοηθήσει να επιστρέψουμε στο επιθυμητό βάρος.

Διατήρηση βάρους

Αφού πετύχουμε τον στόχο μας (αύξηση/απώλεια βάρους) το επόμενο βήμα είναι να διατηρήσουμε το βάρος μας, ώστε να μη βρεθούμε αντιμέτωποι με νέα προβλήματα εξαιτίας των αυξομειώσεών του. Κι αν αυτό το βήμα ακούγεται ευκολότερο από τα προηγούμενα, κάτι τέτοιο δεν ισχύει στην πράξη. Αντίθετα, χρειάζεται το δικό του διατροφικό πλάνο, ώστε να αλλάξουν ριζικά, σταθερά και υγιώς οι «συνήθειες» του οργανισμού μας.

Διατήρηση βάρους

Αφού πετύχουμε τον στόχο μας (αύξηση/απώλεια βάρους) το επόμενο βήμα είναι να διατηρήσουμε το βάρος μας, ώστε να μη βρεθούμε αντιμέτωποι με νέα προβλήματα εξαιτίας των αυξομειώσεών του. Κι αν αυτό το βήμα ακούγεται ευκολότερο από τα προηγούμενα, κάτι τέτοιο δεν ισχύει στην πράξη. Αντίθετα, χρειάζεται το δικό του διατροφικό πλάνο, ώστε να αλλάξουν ριζικά, σταθερά και υγιώς οι «συνήθειες» του οργανισμού μας.